cs | sk

Infolinka: 840 800 600

Doprava

Osobní odběr

Osobní odběr zboží je možné po dohodě provést na provozovně naši společnosti v pracovních dnech od 13:30 do 15:30 hodin. Při osobním odběru je možné zboží zaplatit hotově (ne platební kartou), nebo bankovním převodem předem. Zboží zaplatíte bezhotovostně na náš účet a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.

Rychlá spediční doprava - Geis

Zboží je doručeno zpravidla do 24 hodin od expedice na požadovanou adresu. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Náš smluvní partner zaručuje telefonické avízo doručení, před samotným rozvozem Vás bude kontaktovat řidič Geis a domluví se s vámi na přesnějším čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni, vám bude zanecháno oznámení o doručení, ve kterém naleznete kontakt na doručující depo pro upřesnění druhého bezplatného doručení. Sledování zásilky – v momentě, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky a můžete ji sledovat na stránkách www.geis-group.cz.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou v momentě předání zboží.

Doprava je u závozu jednorázových objednávek do 5000,-Kč bez DPH hrazena zákazníkem ve výši 200,- Kč bez DPH nebo 250,- Kč bez DPH v případě dobírky. U jednorázových objednávek s fakturovanou částkou vyšší, než 5000,-Kč bez DPH je doprava zdarma. Toto se nevztahuje na produkty z řady A stojany, kde jsou podmínky následující. Při objednávce do 9 ks se účtuje 100 Kč/ks bez DPH. K tomu je v případě dobírky přičtena částka 50 Kč bez DPH. Od 10 ks se doprava účtuje individálně a je nutné kontaktovat naše obchodní oddělení na čísle 840 800 600.

Převzetí zásilky

Reklamace mechanického poškození – Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol, zásilku nafotit a převzít nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci (Geis) na lince zákaznického servisu + 420  951 277 777. V případě reklamace NEVYHAZUJTE OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

©2012 Top Advert, s.r.o. All rights reserved